Polish Prestige Hotels zmienia nazwę na Harmony Polish Hotels
Grupa Hoteli Polish Prestige Hotels ogłosiła zmianę nazwy i rebranding marki. Odtąd, po ubiegłorocznym połączeniu z siecią Heritage Hotels Poland będzie obecna na rynku jako Harmony Polish Hotels, pod nowym, wspólnym logo łączącym tradycję i powagę organizacji z nowoczesnością, mówiącym o różnorodności hoteli, które współgrają w harmonii na rzecz zaufania i unikalnego pobytu gości w obiektach HPH.
Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu ub.r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.
Funkcjonująca od 1997 r. grupa marketingowa Polish Prestige Hotels, w marcu ub.r. połączyła się z Heritage Hotels Poland. Od tego czasu rozpoczęła się praca nad wspólną strategią marketingową połączonych organizacji pod nową nazwą.
3 września 2018 roku Fundacja Polish Prestige Hotels przyjęła nową nazwę handlową: Harmony Polish Hotels. Nowa identyfikacja wizualna wyraża to, co w Fundacji zawsze było najważniejsze: harmonijną współpracę różnorodnych polskich hoteli na rzecz zapewnienia najwyższej jakości usługi.
Harmony Polish Hotels jest efektem 20-letniego doświadczenia Polish Prestige Hotels oraz dziedzictwa polskich hoteli historycznych Heritage Hotels Poland, a także wspólnej pasji dla polskiej tradycji gościnności, polskiej i lokalnej kultury. Fundacji zależy, aby wizja i misja były jeszcze bardziej czytelne, a korzyści płynące m.in. dla członków programu Prestige Club jasno komunikowane.
Poza odpowiednim standardem zakwaterowania w czasie podróży, coraz częściej Goscie poszukują unikalnych doświadczeń, emocji i wzruszeń, które mogą zabrać ze sobą oprócz pamiątek i selfie. Coraz bardziej cenione jest to, co autentyczne, lokalne i wyjątkowe. Hotele zrzeszone w fundacji Harmony Polish Hotels są gwarancją takiego doświadczenia – przy zachowaniu najwyższej jakości usługi. Różnorodność staje się więc podstawowym atutem, a jakość – standardem.
Fundacja zapewnia,że Goście hoteli członkowskich nie odczują żadnych zmian w funkcjonowaniu zarówno programu lojalnościowego Prestige Club, jak i samych obiektów.
Dzisiaj Harmony Polish Hotels to największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych. Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany, komunikować nowe otwarcie i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.
Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Fundacja Polish Prestige Hotels
ul. Baśniowa 3 lok. 305
02-349 Warszawa,
tel.: 22 408 99 29
e-mail: info@hotelepph.pl
www.hotelepph.pl
Dzisiaj Harmony Polish Hotels to największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych. Nowa nazwa konsorcjum ma być symbolem zmiany, komunikować nowe otwarcie i współdziałanie różnorodnych i wyjątkowych w swoim charakterze hoteli, które oferują wychodzący poza standardy rynkowe wysoki poziom usług oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności, pod nowym wspólnym logo.
Prestige Hotels, zrzesza obecnie ponad 40 niezależnych obiektów hotelowych o zróżnicowanym charakterze, ciekawie zlokalizowanych na terenie całej Polski.
Fundacja Polish Prestige Hotels
ul. Baśniowa 3 lok. 305
02-349 Warszawa,
tel.: 22 408 99 29
e-mail: info@hotelepph.pl
www.hotelepph.pl
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.