Hotels in PolandHoteleMotelePensjonatyDomy wczasowePa艂aceRezydencjeZajazdyZamkiPolish Hotels

Louvre Hotels Group z nowym rozwi膮zaniem dla swoich Go艣ci


Znana marka hotelowa - Louvre Hotels Group - w listopadzie 2019 roku uruchomi艂a nowy program lojalno艣ciowy Flavours Instant Benefit, który powsta艂 z my艣l膮 o docenieniu go艣ci dokonuj膮cych rezerwacji drog膮 on-line.

- Doceniamy naszych go艣ci oraz ich decyzje o pobycie w hotelach nale偶膮cych do grupy Louvre Hotels Group: Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe, Royal Tulip, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn – 艂膮cznie 7 marek. Dlatego oddajemy w Pa艅stwa r臋ce pierwszy element z ca艂ego pakietu korzy艣ci, który zwi膮zany jest z korzystaniem z naszej nowej aplikacji. Pragniemy, aby ka偶dy z naszych go艣ci poczu艂 si臋 wyj膮tkowo, a ponadto rezerwacja pobytu by艂a mo偶liwie prosta i jeszcze ta艅sza - mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group.
 


Przyst膮pienie do programu jest bezp艂atne, a jego jedynym warunkiem jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group oraz zarejestrowanie u偶ytkownika. Aplikacja dzia艂a zarówno na systemie IOS, jak i na Androidzie. Ka偶dy, kto dokona rezerwacji poprzez aplikacj臋 otrzyma 5% zni偶ki na pobyt w wybranym hotelu na ca艂ym 艣wiecie. Ale to nie wszystko, bonus w postaci zni偶ki to dopiero pierwsza cz臋艣膰 zestawu, jaki LHG przygotowa艂a zarówno dla swoich dotychczasowych go艣ci, jak i tych, którzy pierwszy raz zdecydowali si臋 na t臋 w艂a艣nie sie膰. Program lojalno艣ciowy Instant Flavours Benefit b臋dzie sukcesywnie uzupe艂niany o nowe bonusy i oferty promocyjne dla lojalnych klientów sieci LHG. Aplikacja Louvre Hotels Group jest bardzo intuicyjna, jest w stanie spersonalizowa膰 ofert臋 dla konkretnego u偶ytkownika i dopasowa膰 j膮 do jego potrzeb. Sam proces rezerwacji zajmuje chwil臋 a zdecydowanym plusem jest mo偶liwo艣膰 obejrzenia realnych zdj臋膰 danego hotelu bezpo艣rednio z poziomu aplikacji. Jest to o tyle wa偶ne, 偶e aplikacja obejmuje ponad 1 200 hoteli na ca艂ym 艣wiecie.

- Filarem dzia艂alno艣ci Grupy Louvre na ca艂ym 艣wiecie jest umieszczenie naszych klientów w centrum naszych priorytetów, chcemy zmieni膰 podej艣cie i oprze膰 je na bardziej emocjonalnych relacjach z naszymi go艣膰mi - podsumowuje Marcinkowska.
 
Z bada艅 wynika, 偶e a偶 80% ankietowanych klientów przyznaje pierwsze艅stwo marce lub hotelowi oferuj膮cemu rabat w swoim programie lojalno艣ciowym, jest wi臋c to naturalny trend, który wpisuje si臋 w bran偶臋 turystyczn膮.


O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znacz膮cym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad  1500 hoteli w 54 krajach.
Posiada pe艂n膮 gam臋 hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francusk膮 grup膮 Hôtels & Préférence oraz chi艅sk膮 mark膮 Metropolo. Louvre Hotels Group ma tak偶e partnerstwo dystrybucyjne z luksusow膮 grup膮 Lucien Barrière.
Louvre Hotels Group jest spó艂k膮 zale偶n膮 Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielko艣ci grupy hotelowej na 艣wiecie.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawarto艣ci strony lub jej cz臋艣ci bez zgody w艂a艣ciciela portalu jest zabronione.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /include/adnet_bbelements_code_scripts.php on line 16