Hotels in PolandHoteleMotelePensjonatyDomy wczasowePałaceRezydencjeZajazdyZamkiPolish Hotels

Louvre Hotels Group z nowym rozwiązaniem dla swoich Gości


Znana marka hotelowa - Louvre Hotels Group - w listopadzie 2019 roku uruchomiła nowy program lojalnościowy Flavours Instant Benefit, który powstał z myślą o docenieniu gości dokonujących rezerwacji drogą on-line.

- Doceniamy naszych gości oraz ich decyzje o pobycie w hotelach należących do grupy Louvre Hotels Group: Campanile, Golden Tulip, Premiere Classe, Royal Tulip, Kyriad, Kyriad Direct, Tulip Inn – łącznie 7 marek. Dlatego oddajemy w Państwa ręce pierwszy element z całego pakietu korzyści, który związany jest z korzystaniem z naszej nowej aplikacji. Pragniemy, aby każdy z naszych gości poczuł się wyjątkowo, a ponadto rezerwacja pobytu była możliwie prosta i jeszcze tańsza - mówi Danuta Marcinkowska, Marketing & PR Coordinator w Louvre Hotels Group.
 


Przystąpienie do programu jest bezpłatne, a jego jedynym warunkiem jest pobranie aplikacji Louvre Hotels Group oraz zarejestrowanie użytkownika. Aplikacja działa zarówno na systemie IOS, jak i na Androidzie. Każdy, kto dokona rezerwacji poprzez aplikację otrzyma 5% zniżki na pobyt w wybranym hotelu na całym świecie. Ale to nie wszystko, bonus w postaci zniżki to dopiero pierwsza część zestawu, jaki LHG przygotowała zarówno dla swoich dotychczasowych gości, jak i tych, którzy pierwszy raz zdecydowali się na tę właśnie sieć. Program lojalnościowy Instant Flavours Benefit będzie sukcesywnie uzupełniany o nowe bonusy i oferty promocyjne dla lojalnych klientów sieci LHG. Aplikacja Louvre Hotels Group jest bardzo intuicyjna, jest w stanie spersonalizować ofertę dla konkretnego użytkownika i dopasować ją do jego potrzeb. Sam proces rezerwacji zajmuje chwilę a zdecydowanym plusem jest możliwość obejrzenia realnych zdjęć danego hotelu bezpośrednio z poziomu aplikacji. Jest to o tyle ważne, że aplikacja obejmuje ponad 1 200 hoteli na całym świecie.

- Filarem działalności Grupy Louvre na całym świecie jest umieszczenie naszych klientów w centrum naszych priorytetów, chcemy zmienić podejście i oprzeć je na bardziej emocjonalnych relacjach z naszymi gośćmi - podsumowuje Marcinkowska.
 
Z badań wynika, że aż 80% ankietowanych klientów przyznaje pierwszeństwo marce lub hotelowi oferującemu rabat w swoim programie lojalnościowym, jest więc to naturalny trend, który wpisuje się w branżę turystyczną.


O Louvre Hotels Group
Louvre Hotels Group jest znaczącym graczem na globalnym rynku hotelowym, z portfolio, które obejmuje obecnie ponad  1500 hoteli w 54 krajach.
Posiada pełną gamę hoteli od 1 do 5 gwiazdek, z historycznymi markami Louvre Hotels Group (Première Classe, Kyriad, Kyriad Direct, Campanile, Tulip Inn, Golden Tulip, Royal Tulip), 5 markami sieci Sarovar w Indiach, francuską grupą Hôtels & Préférence oraz chińską marką Metropolo. Louvre Hotels Group ma także partnerstwo dystrybucyjne z luksusową grupą Lucien Barrière.
Louvre Hotels Group jest spółką zależną Jin Jiang International Holdings Co., Ltd., drugiej co do wielkości grupy hotelowej na świecie.

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.