Hotel Number One świętuje pierwsze urodziny!
Hotel Number One w Gdańsku na początku kwietnia obchodzi swoje pierwsze urodziny. Obiekt trwale wpisał się w hotelową mapę Gdańska i cieszy się ogromną popularnością. Klienci doceniają przede wszystkim przestronne pokoje, wysoką jakość obsługi klienta, unikalny design i najwyższy standard. W ciągu pierwszego roku funkcjonowania hotelu odwiedziło go 23853 gości, a wskaźnik obłożenia wyniósł 61%. To olbrzymi sukces.
Hotel Number One został otwarty dokładnie 1 kwietnia 2017 roku i od samego początku cieszy się olbrzymią popularnością wśród klientów.
Hotel Number One został otwarty dokładnie 1 kwietnia 2017 roku i od samego początku cieszy się olbrzymią popularnością wśród klientów.
– W ciągu minionego roku odwiedziło nas prawie 24 tysiące Gości. Wśród nich są zarówno polscy jak i zagraniczni turyści – głównie Skandynawowie. Number One jest bardzo często wybierany przez rodziny z dziećmi ale duży odsetek stanowią także goście biznesowi. Klienci doceniają przede wszystkim lokalizację obiektu, przestronne pokoje, wysoką jakość obsługi klienta i najwyższy standard pokoi – zauważa Łukasz Pawlina, dyrektor sprzedaży i marketingu Hotelu Number One.
W hotelu funkcjonuje również wysoko oceniana przez klientów strefa SPA – One Harmony SPA & Wellness. Na terenie obiektu znajduje się basen, sauny (sucha i parowa) oraz cztery gabinety SPA, w których można poddać się m.in. relaksującym masażom i 50 różnym zabiegom poprawiającym zdrowie i urodę.
Dużym zaufaniem klientów cieszy się także restauracja hotelowa – Mamma Mia Zielona Pietruszka. W lokalu serwowane są dania kuchni włoskiej, przygotowywane w oparciu o autorskie przepisy szefa kuchni Przemysława Langowskiego.
To na co klienci zwracają szczególną uwagę to unikalne, przestronne pokoje hotelowe. Największe z nich mają powierzchnię 32 mkw. Niedawno ruszyła nowa kampania reklamowa hotelu – Big THING, promująca ponadstandardową wielkość pokoi w Hotelu Number One. Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych.
To na co klienci zwracają szczególną uwagę to unikalne, przestronne pokoje hotelowe. Największe z nich mają powierzchnię 32 mkw. Niedawno ruszyła nowa kampania reklamowa hotelu – Big THING, promująca ponadstandardową wielkość pokoi w Hotelu Number One. Kampania jest realizowana w mediach społecznościowych.
– W swojej ofercie posiadamy aż 62 apartamenty dwupokojowe. Jest to szczególnie istotny aspekt z punktu widzenia rodzin z dziećmi. Z myślą o najmłodszych organizujemy dla nich także animacje, kącik zabaw w restauracji hotelowej oraz specjalne menu dla dzieci – dodaje Łukasz Pawlina.
W związku z trwającym jubileuszem hotel przygotował dla swoich gości liczne atrakcje i konkursy z nagrodami. Wszyscy, którzy mieli okazję gościć w Hotelu Number One w dniu urodzin mogli liczyć na atrakcyjne upominki. Pozostali, mogą wziąć udział w zabawach organizowanych na Facebooku i Instagramie. Nagrodami w konkursach prowadzonych w mediach społecznościowych są weekendowe pobyty w hotelu dla dwóch osób.
Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.