Hotels in PolandHoteleMotelePensjonatyDomy wczasowePałaceRezydencjeZajazdyZamkiPolish Hotels

Hotel Mercure Szklarska Poręba już otwarty!


Mercure Szklarska Poręba oferuje 140 pokoi, restaurację Bergo, której menu stworzył Mateusz Gessler, przestrzeń konferencyjno-bankietową o powierzchni ponad 200 mkw., dwa baseny, strefę spa z czterema gabinetami i saunami, a także centrum fitness. Za pre-opening odpowiadała spółka PI Management. Inwestorem jest Maciej Wandzel. W uroczystym otwarciu wzięły udział m.in. przedstawicielki Accor – Małgorzata Kalinowska-Klimek i Małgorzata Miernik.

Mercure Szklarska Poręba oferuje 140 pokoje. Wśród nich znalazły się także ekskluzywne pokoje z antresolą czy osobnym salonem. Apartamenty, z których największy liczy nawet 70 mkw., posiadają również wbudowane aneksy kuchenne.
 

Poczuć Ducha Gór

Jak każdy obiekt marki Mercure, nowy hotel w Szklarskiej Porębie nawiązuje do lokalnego ducha regionu. Czerpie inspiracje do guest experience w jednej z miejscowych legend. Jest nią średniowieczna przypowieść o Duchu Gór, od którego nazwę wzięły Karkonosze i skale, która uchroniła pewnego młodzieńca przed gniewem ducha. Ta sama skała znajduje się dziś w sercu Szklarskiej Poręby, a nawiązania do niej są wplecione w wystrój hotelu. Wykorzystanie naturalnych materiałów, jak drewno i kamień są podstawą designu obiektu, stwarzając spokojny i przyjemny nastrój. Przyjemne odcienie kolorystyczne, wykorzystanie oświetlenie, a także naturalnej roślinności wzbogaca atmosferę korespondującą z malowniczym otoczeniem obiektu. Dzięki zewnętrznym elementom z drewna i kamienia doskonale wpisuje się on w górski krajobraz.

Niewiele osób zna lokalne legendy i historie związane z Karkonoszami czy Sudetami dlatego cieszymy się, że w połączeniu z lokalnym i wyjątkowym duchem marki Mercure możemy zaoferować naszym gościom nie tylko dawkę wymarzonego wypoczynku, ale i lokalnej wiedzy czy odrobiny folkloru. Wśród miejscowych wierzeń, wejście na legendarną skałę pozwala zaczerpnąć mocy czterech żywiołów, co wierzymy przyniesie gościom odwiedzającym nasz hotel powodzenie – przekonuje Daniel Kasieczka, dyrektor generalny Mercure Szklarska Poręba.

Lokalność w nowoczesnym wydaniu

Sercem hotelu jest restauracja Bergo, której menu stworzył restaurator i kucharz Mateusz Gessler. Łączy smaki staropolskie, a także regionalnej kuchni z Dolnego Śląska i Karkonoszy z nowoczesnymi trendami sztuki kulinarnej. Menu restauracji dopasowane jest do pór roku, zmieniając się zależnie od otoczenia i bazuje na produktach lokalnych kuchni kresowej, a także śląskiej. Obok autorskiej kombinacji dań, goście każdego dnia mogą liczyć na świeże pieczywo wypiekane na miejscu, w hotelu.

Ideą naszego hotelu jest stworzenie atmosfery slow life, której tempo wyznacza otaczająca nas przyroda, a także wyjątkowo górska aura, która zachwyca o każdej porze roku. Bliskość stoków narciarskich i możliwość wypożyczenia nart w hotelu ucieszy każdego miłośnika zimowego szaleństwa. Zaś goście szukający harmonii i ukojenia, odnajdą się w otulinie kojącego krajobrazu czy hotelowej strefie spa i wellness, w której znalazł się także basen z wyjątkowym widokiem na las ­­– dodaje Daniel Kasieczka, dyrektor generalny Mercure Szklarska Poręba.

Lokalizacja Mercure Szklarska Poręba

Karkonosze to jeden z najpiękniejszych regionów w Sudetach i Polsce z niepowtarzalnymi pieszymi i rowerowymi szlakami górskimi. Swoją oazę znajdą tu miłośnicy ruchu na świeżym powietrzu, a także entuzjaści przygód w górach. Widoki, jakie serwują pobliskie szczyty nie mają sobie równych. Szklarska Poręba, leżąca w sercu górskiego pasma jest malowniczym i butikowym miasteczkiem. Jego autentyczna architektura uzupełnia unikalny górski klimat, a także wprawia w dobry nastrój.

Marka Mercure

Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Regionalne akcenty, lokalna kuchnia, a także tradycja budują świadomość gości o miejscu, które odwiedzają. Dzięki temu każdy z nich może w pełni odkryć, a także oświadczyć niepowtarzalnego charakteru marki.

źródło: Accor

Publikowanie, modyfikowanie i kopiowanie zawartości strony lub jej części bez zgody właściciela portalu jest zabronione.